MyBB Facebook ile Bağlan Eklentisi için Türkçe Dil Dosyaları - MyFacebook Connect Türkçe

MyFacebook Connect MyBB forumlar için yazılmış Facebook API'lerini kullanan bir eklentidir. Eklenti Shade tarafından yazılmıştır ve ücretsiz bir eklentidir. Eklenti 1.6 ve 1.8 sürümleriyle uyumludur.
Eklentinin Türkçe dil dosyalarını yükleyerek eklentiyi Türkçe kullanabilirsiniz.
Eklenti kullanıcıların Facebook hesapları ile forumunuza bağlanmasını, verilerini (yaş, cinsiyet, profil fotoğrafı vb.) forum hesaplarına eşitleyebilmesini sağlar.

Eklentinin çalışabilmesi için şunlar gereklidir:

PluginLibrary

MyFacebook Connect eklentisi PluginLibrary kullanır. Eğer yüklü değilse buradan indirebilir ve yükleyebilirsiniz.

PHP cURL

cURL eklentisinin HTTPS modülü etkinleştirilmiş halde kurulu olması gerekmektedir.

443 Portu

Eklentinin Facebook ile bağlantı kurabilmesi için 443 portunun sunucunuzda açık olması gerekmektedir.

MyFacebook Connect 3.2 Türkçe Dil Paketi İndir:

https://goo.gl/jzoMLp

Eklentinin kendisini buradan indirebilirsiniz: 

https://goo.gl/CSgmi8


Kurulum Nasıl Yapılır?

Türkçe anlatım için buraya tıklayınız.

Demo: 

demomybb.tk

 


Comments

  1. Hocam ben bunu yaptım başarıyla oldu üye sistemi tamamdır ama sıkıntı çektiğim noktalardan birisi eklenti içerisinde kayıt olduğunda duvarında gönderi paylaşması var ben onu denedım(kendı 2 faceden) 1.tamam ama 2.denedım gonderı paylaşmıyor birde saçma sapan profiline bakanlar diye 100 kişiyi etikeyliyor bunu nasıl kaldırabiliriz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Profiline bakanlar diye etiketleme yapanın bu eklentiyle ilgisi yok.
      Diğer sorun hakkında bilgim yok hocam. Paylaşım izni vermemiş olabilsiniz.

      Delete
  2. Kardeşim ben Facebook ile giriş için izin verilmemiş. Facebook ile bağlanmak istiyorsanız izin vermeniz gerekiyor. Hatası alıyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocam bu hata bu sayfada paylaştığım çeviride yok. Sanırım eski çeviriye ait bir hata.
      Eklentiyi kaldırıp burada paylaştığım dosyalar ile yeniden kurmayı deneyin.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

MyBB Profile Music Plugin

MyBB Profil Müziği Eklentisi

MyBB Auto Language Switcher